Urmareste-ma :)

Goodreads

2017 Reading Challenge

Mary has read 0 books toward her goal of 24 books.
hide

Follow Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin

GFC

marți, 12 martie 2013

Leapșa Liebster

În primul rând vreau să-i mulțumesc lui Furelise pentru aceasta nominalizare

Aplauze vă rog
În cel de-al doilea rând, având în vedere că este prima mea nominalizare, I hope I won't fail this.

Let's get this started

11 lucruri despre mine, care vor fi acelea? sincer nici eu nu știu, dar îmi voi da silința să aflu
1.îmi place să desen
2.stau pe tumblr foarte des(dacă nu s-a observat până acuma)
3.am ochii verzi
4.îmi place să ascult muzica(really, cui nu-i place?)
5.referitor la punctul 3, sunt mândră de ochii mei(selfish)
6.sunt nehotărâtă
7.iubesc mirosul de carte nouă
8.In a relatioship with Noah Shaw 
9.sunt înnebunită după ciocolată
10.aș muri fără ciocolată
11.îmi place apusul soarelui

Întrebările lui Furelise
1.Într-o galaxie foarte îndepărtată, știu sigur că se află un oraș plin cu unicorni care mănâncă bomboane și beau suc natural. Răspunsul meu este deci, da.
2.Trandafirii roșii
3.Rac, trăsătura specifică -> iubesc foarte mult familia
4.Sunt frumoși și maiestuoși
5.Da, normal. Who doesn't know Stiles?Am ajuns până la sezonul 2, dar din cauze necunoscute m-am oprit acolo.
Amuzant, hot și cute când este cu Derek
6.N-am citit niciuna încă, dar sunt în totalitate în echipa lui Will
7.N-am porecle încă (grin)
8.Daa, prăjitură cu mac, nucă de cocos și biscuiți. Un adevărat deliciu.
9.Dacă ploaie când sunt acasă da,dar dacă nu sunt acasă se schimbă lucrurile :D
10.N-am O singură culoare.Am foarte multe.Dar voi tăia din ele și voi spune roșu și albastru.
11.Florence + The Machine

Now the fun part
1.Care sunt cărțile voastre preferate? Top 5 dacă se poate
2.Ce animale vă plac?(știu, știu)
3.Care sunt trupele voastre preferate?
4.Scriitori preferați?Cine și de ce
5.Ce credeți despre serialul Pretty Little Liars?
6.Locul preferat unde ați vrea să citiți?
7.Ce creatură supranaturală ai dori să fi dacă ai avea ocazia?
8.Iubitul vostru fictiv care este?I want to hear every detail
9.Ce credeți că va fi în anul 2030?
10.Anotimpul preferat?
11.Dacă ai putea să-ți schimbi identitatea pentru o zi, cine ai vrea să fi?

Nu cred că aș putea pune toate blogurile care mi le plac, pentru că sunt foarteee multe.Deci... 
Cine nu a fost nominalizat poate liniștit să se servească de mai sus 



7 comentarii:

  1. Cred că eşti prima personaă pe care o aud că a mâncat prăjitură cu mac, nucă de cocos şi biscuiţi. Omg, pur şi simplu iubesc prăjitura aia :x Mersi că ai făcut leapşa :D Stiles, da? :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cea mai buna prajituricaa, a trecut ceva timp de cand nu am mai mancat:)) Cred ca a sosit timpul ei.Stiles indeed. Ai vazut filmul the first time? Dylan joaca in el sau mai bine spus Stiles joaca. Nu se prea observa diferenta <3

      Ștergere
    2. Nu şi tuuu :)) De când mi se tot spune să mă uit la filmul ăla :D Şi ori nu am timp, ori nu am chef, ori uit :)) Trebuie neapărat să-l văd. E un tip la a 12-a care seamănă cu Stiles, şi eu: salivând lipită de geam :))

      Ștergere
    3. Ce norocoasa esti ca i-ai gasit copia:)) Si daa trebuie sa te uiti, are un soundtrack superb + Stiles + actiune sexy si funny cu Stiles:))

      Ștergere
  2. Ahh,si eu am primit leapsa de la furelise,ar mai tine un pic pana cand o sa o fac! Daca tot o fac o sa raspund si intrebarilor tale. :) si eu cred ca voi fi echipa Will si foarte funny raunsul la prima intrebare. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa-ti citesc raspunsurile:)) Multumesc :*

      Ștergere
  3. poftim una si de la mine :))

    http://rominagianina.blogspot.ro/2013/03/leapsa-liebster.html

    RăspundețiȘtergere