Urmareste-ma :)

Goodreads

2017 Reading Challenge

Mary has read 0 books toward her goal of 24 books.
hide

Follow Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin

GFC

sâmbătă, 25 mai 2013

Free(not yet)dom

Am supravietuit. Cred...
Dupa 5 teze, nici nu stiu pe ce planeta sunt.Jupiter sau Pluto?
In plus, luna mai nici nu s-a terminat inca...
But who cares? 
Am terminat cu tezele? Am terminat! 

Acum astept intr-o liniste deplina, rezultatele care imi vor oferi o vacanta de vara placuta sau neplacuta. Eu sper totusi la o vara placuta.

~~~
Reactiile mele cand am inceput sa repet programele la informatica:



Si nici nu mi le-a dat pe cele care le-am avut anul acesta. Poate o singura problema, combinata din alte doua probleme... In concluzie:

Yup, la toate tezele voi avea rezultate bune inafara de info. Wasted my time, learning for nothing.Cand puteam sa citesc si sa ma relaxez.

~~~


Sper ca ati supravietuit si voi.








2 comentarii:

  1. 5 teze?! wow. Eu am dat pana acum 3, mai am una vineri..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mate,Romana,Informatica,Biologie si Engleza.A fost o tortura de neimaginat.
      Mult succes!

      Ștergere