Urmareste-ma :)

Goodreads

2017 Reading Challenge

Mary has read 0 books toward her goal of 24 books.
hide

Follow Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin

GFC

sâmbătă, 29 iunie 2013

De fiecare data..


Nici de data aceasta nu am reusit sa ma abtin.Ieri am pus comanda la primul volum din Urzeala Tronurilor, editie de 2013 care era la jumatate de pret...
Se pare ca va trebui sa citesc aceste carti iar dupa voi incepe sa vizionez serialul, despre care am auzit numai lucruri bune.Vara asta nu cred ca o sa ajung sa citesc toate cartile din lista, daca tot asa continui.Dar nu am ce face, preturile sunt cauza.Acum cand nu prea mai am banuti ramasi, toate cartile au un pret mai bun si ieftin.
Trebuie sa mai rezist pana luna viitoareee...


2 comentarii:

  1. Game of thrones :x De abia aștept să strâng bani să mi le cumpăr și eu, sau măcar să dau de ele pe la vreo bibliotecă. N-am putut să mă abțin și am văzut serialul înainte de cărți :D Este într-adevăr așa cum se spune. Foarte bine realizat și complex :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu gasesc la biblioteca de aici, deci n-am alta solutie decat sa le cumpar :(

      Ștergere