Urmareste-ma :)

Goodreads

2017 Reading Challenge

Mary has read 0 books toward her goal of 24 books.
hide

Follow Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin

GFC

sâmbătă, 8 iunie 2013

The Versatile Blogger Award


Doua saptamani de scoala.
Nu mai am rabdare. Am multe planuri pentru vacanta de vara, dar nu stiu daca le voi duce pana la capat.



Fara alte cuvinte va prezint: 
The one and only.
Multumesc Deni pentru acest Award :* ( n-am mai primit de mult timp o leapsa)

Regulile sunt:

1. Mulţumește-i persoanei care te-a nominalizat.
2. Include link-ul către blogul respectiv.
3. Selectează 15 bloggeriţe pe care le-ai descoperit recent sau pe care le urmăreşti constant.
4. Lasă un link la ultima lor postare pentru a le anunţa.
5. Spune-i persoanei care te-a nominalizat 7 lucruri despre tine.

Cine nu a primit premiul:
Take It Now

7 lucruri despre mine
1.Dulciurile, au un magnet care ma atrag spre ele. I love them.

2. Am obsesii cu seriale de genul Hannibal,Supenatural, Dexter, NCSI, Hercule Poirot, Pretty Little Liars. Lista poate continua...


3.Am ochii verzi, prin urmare sunt razbunatoare si orgolioasa(What? Asa a spus Google)

4.Zodia Rac, imi iubesc foarte mult familia.Aici nu mai sunt o criminala in serie.

5. Imi place sa observ oamenii, in diferite situatii pentru a vedea reactiile lor.


6.La prima vedere nu sunt prea sociabila (silently analyzing your soul).
7.Love dogs and cartoons.








2 comentarii:

  1. iti plac dogsi-ii? :)) si mie sis for ever >:D<
    da ce sa spun ..esti foarte tare come to meeeee >:D< :)) si mie imi place Sherlock si Poirot si PLL si Spn si lista poate continuaaaaaaa :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, am doua ghemotoace grasute si pufoase:))
      Sherlock, Teen Wolf, Modern family... prea multe seriale pe lista >:D<
      Let's be weirdos together :))

      Ștergere