Urmareste-ma :)

Goodreads

2017 Reading Challenge

Mary has read 0 books toward her goal of 24 books.
hide

Follow Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin

GFC

sâmbătă, 13 iulie 2013

Maraton de lectură


Ziua 1
Luni(08.07.2013)

Pagini citite azi: 220
Pagini citite în total: 220
Cărţi terminate: 1

Luni am citit Dacă aș rămâne. Mi-a plăcut foarte mult cartea, cu greu m-am abținut să nu plâng. Nu stiu ce alegerea aș fi făcut dacă eram în locul Miei...



Ziua 2
Marți(09.07.2013)

Pagini citite azi: 170
Pagini citite în total: 390
Cărţi terminate: 1

Marți am început să citesc Jurnalul unui adolescent timid.Pot spune că m-am uitat degeaba prima dată la film. Săptămâna care urmează sigur îl voi viziona din nou și voi fi mult mai atentă la toate detaliile din film >.<

Ziua 3
Miercuri(10.07.2013)

Pagini citite azi: 86
Pagini citite în total: 476
Cărţi terminate: 2

Miercuri am terminat Jurnalul unui adolescent timid.Din păcate n-am mai avut timp să încep altă carte.


Ziua 4
Joi(11.07.2013)

Pagini citite azi: 228
Pagini citite în total: 704
Cărţi terminate: 3

Joi am citit In too deep.Din primele 50 de pagini nu mi-a plăcut de Sam.Nu știu cum am avut răbdarea să o termin, când „vedeam” ce prostii face. 
La sfârșitul cărții chiar mi-a părut rău pentru ea dar așa se întâmplă când nu poți să-i spui unei persoane ce simți de prima dată. Mai ales celui mai bun prieten, care se dovedea că avea și el o atracție asemănătoare pentru ea.Dar nu, ea s-a gândit că-i mai bine să-l facă gelos ca să vadă și el cum e.Oricum finalul a fost dezastruos pentru ea deci...


Ziua 5
Vineri(12.07.2013)

Pagini citite azi: 272
Pagini citite în total: 976
Cărţi terminate: 4

Vineri am citit Îngerul Nopții.Chimia dintre Nora și Patch a fost awesome, cred că am zâmbit pe tot parcursul cărții datorită celor doi.


Ziua 6
Sâmbătă(13.07.2013)

Pagini citite azi: 352
Pagini citite în total: 1328
Cărţi terminate: 5

Azi citesc Spulberă-mă










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu