Urmareste-ma :)

Goodreads

2017 Reading Challenge

Mary has read 0 books toward her goal of 24 books.
hide

Follow Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin

GFC

marți, 23 iulie 2013

Shine On


Mulțumesc Bia Bianca pentru această leapșă!

Reguli:
1. Pune imaginea pe blogul tău.
Bifat.

2. Menţionează persoana care te-a nominalizat.
Bifat.

3. Spune şapte lucruri despre tine.

I. Aș vrea să vizitez America și Marea Britanie.
II.Îmi plac dulciurile.
III.În timpul liber mă uit la seriale și citesc.
IV.Dacă tot vorbesc de seriale, îmi place la nebunie Hannibal!

V.Fană Jennifer Lawrence
VI.Îmi plac fenomenele astronomice.
VII.Am un challenge al meu.Mi-am propus să țin cont de citatul de mai jos și pot spune că am reușit(am un an și ceva deja *yay* (ciudat, da știu)).
“O zi fără râs este o zi pierdută.” 
(Charlie Chaplin)


6 comentarii:

  1. Mă bucur că ai completat-o!:D
    Îmi plac mult-mult răspunsurile tale :o3.
    Cred că e genial Hannibal. Am vrut să mă apuc de el dar m-am răzgândit. Am prea multe seriale de vizionat deocamdată :D.
    Vai, ce drăguţă idee, cea cu citatul!:D Felicitări şi ţine-o tot aşa! ^^

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă bucur că ți-au plăcut!
    Păcat, e GENIAL.Ar trebui sa te uiți măcar la primul episod:D
    Știu, la început a fost greu dar acuma m-am obișnuit :))

    RăspundețiȘtergere
  3. O iubesc pe Jennifer Lawrence! <3 Avem multe lucruri in comun (6/7) :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Al saptelea care este?:D

      Ștergere
    2. Am un "crush" pentru Joseph Morgan :)) Ton meu de alarma suna cam asa: "Hello sweetheart, I'm sending all of my love to you" bineinteles cu accentul lui britanic <3
      Apropo, in noaptea asta o sa aiba loc cea mai spectaculoasa ploaie de stele a anului, abia astept! <3

      Ștergere
    3. Deci nu pot sa cred ca am pierdut ploaia de stele... Oricum, la mine in oras nu se vedea(ca de obicei) :( Sper ca la tine s-a vazut!
      Si mie imi place de Joseph, accentul ala britanic e foarte hot :))

      Ștergere