Urmareste-ma :)

Goodreads

2017 Reading Challenge

Mary has read 0 books toward her goal of 24 books.
hide

Follow Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin

GFC

luni, 9 decembrie 2013

Guess who's back, back again



Am revenit și eu în blogosferă, n-am mai postat din august. Rușine să-mi fie. 
Noroc că în sfârșit vine *tobele vă rog* vacanța de iarnă. Daa, peste două săptămâni. Nu mi-a venit să cred. Am atâtea planuri, ca de obicei. Să citesc, să văd serialele la care nu am avut timp să mă uit în lunile astea chinuitoare de școală, să ascult colinde în timp ce ninge, săăă mănânc clementine și mandarine până nu mai pot respira iar ciclul acesta se va repeta până la sfârșitul anului.
Așadar, aștept Crăciunul!

Chiar dacă până atunci mai am două teze de dat... La informatică și română... Din cinci...
Fericire mare.
În concluzie, se vede că școala mi-a luat cu forța timpul liber. Rezultând un mic reading slump, okay nu-i chiar mic dar... anyways. Pe goodreads am rămas în urmă cu cititul. Circul Nopții de Erin Morgenstern nici acum nu l-am terminat, deși e foarte bună și misterioasă cartea. Am reușit să citesc Obsidian și în curând termin Onyx de Jennifer Armentrout. Daemon Black și Marco Alisdair, nu mai aveți cale de scăpare. Veți rămâne cu mine pe vecie. 

De Black Friday cred că toată lumea și-a cumpărat câte o carte sau mai multe. Eu am stat trează până la două, datorită elefantului care trebuia tot timpul resuscitat, și am cumpărat, până la urmă, fără limite. Vorbesc foarte serios, fără limite. În 22 noiembrie a fost prima fază, iar în 29 a fost ultima. Curierul deja știe unde trebuie să vină, fără să mai întrebe de adresă. Sunt fericită că am găsit Allegiant la reducere și Crescendo ( despre care am auzit că nu e prea strălucită, sper că părerea mea va fi alta *lies*).

Voi ce ați mai făcut? Apropo, de Moș Nicolae ce cadouri ați primit?  Dulciurile au fost primele pe listă *la vară iar voi invoca site-urile de workout*.







2 comentarii:

  1. Unde ai fost??? Jessus! Cel mai important, traiesti!! >:D< Bine ai revenit :* Ti-am simtit lipsa! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost inchisa intr-un turn unde se face toata ziua matematica :( In sfarsit am reusit sa evadez! Ti-am simtit si eu lipsa, de abia astept sa citesc ce ai mai facut in ultima vreme >:D< :*

      Ștergere