hide

Follow Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin

GFC

duminică, 24 august 2014

Delirium Recenzie

Mi s-a părut interesantă descrierea de pe Goodreads și mi-am spus că trebuie să o citesc neapărat. Dar, am mai așteptat când am văzut că o să apară la Nemira. Sincer, a meritat așteptarea, cartea a fost superbă. Mi-a plăcut acțiunea. N-am mai citit până acum o carte în care dragostea este o boală ce trebuie tratată neapărat după vârsta de 18 ani sau mai repede.

Infectarea cu amor deliria nervosa reprezintă un mare pericol pentru societate, de aceea fetele și băieții nevindecați sunt separați. Ei nu au voie să-și vorbească sau să se atingă.

Operația, este calea de a scăpa de amor deliria dar ea presupune eliminarea emoțiilor. Nu mai ai voie să râzi, să cânți, să te bucuri de răsăritul soarelui și să iubești. În schimbul lor, se instalează indiferența și încrederea totală în tratament. Orice ce fel de râset, va fi considerat o încălcare a legii, se presupune că nu ești vindecat sau că operația a eșuat.

Lena, așteptă cu nerăbdare operația de ziua ei. Dar, zilele trec tot mai repede.                     Iar incidentul de la examen, nu a fost la întâmplare.

Lena Halloway, a fost învățată că dragostea este o mare primejdie. Trebuie să respecte regulile societății și să aibă răbdare, până la operația care îi va schimba total viața.

Dacă operația va avea succes, își va părăsi prietena , Hana, se va muta și își va face o carieră alături de o persoană aleasă în funcție de rezultatele examenului. Între ei, nu va exista niciun fel de scânteie sau vreo dovadă de iubire.
 Dar, după ce îl intâlnește pe Alex, lucrurile se schimbă. Începe să aibă îndoieli legate de lucrurile spuse de guvern și de propria ei familie.

Oare a trăit în minciună atâta timp? Ce s-a întâmplat cu mama ei? Operația este singura cale de scăpare?

Mi-a plăcut de Lena, dintr-o fată care aștepta ora stingerii pentru a merge la culcare, a devenit una care ar fi dispusă să-și riște viața pentru cea mai bună prietenă. Îți trebuie multă voință și curaj să mergi în toiul nopții cu bicicleta și să fii cât pe ce prinsă de paznici. Să nu mai vorbesc de Alex și râsul lui molipsitor sau acțiunile lui secrete împotriva guvernului. M-a făcut și pe mine să râd și să plâng alături de el. Să n-o uităm și pe Hana, care chiar dacă nu a fost o prietenă prea bună, în unele momente, la sfârșit a susținut-o pe Lena și i-a respectat deciziile.