Urmareste-ma :)

Goodreads

2017 Reading Challenge

Mary has read 0 books toward her goal of 24 books.
hide

Follow Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin

GFC

vineri, 26 decembrie 2014

Castigatori HOP Cadouri de Craciun


Mi-a facut placere sa particip la acest HOP romanesc organizat de Bibliophile Mystery. Cu aceasta ocazie, am reusit sa va citesc dorintele de Craciun. M-am ras destul de mult la comentariile fetelor care isi dau surorile spre adoptie. Sunteti foarte diabolice! :D  N-o mai lungesc prea mult, castigatorii sunt:

Locul I - Nastya Paun


Locul II - Andreea Zaharia


Locul III - Dreams Have Wings


Multumesc ca ati participat si imi pare rau ca nu am putut sa dau si locul IV *sad face* .Poate vom avea mai mult noroc la anul. Sarbatori Fericite sa aveti alaturi de familie si un An Nou bogat in multe impliniri.

2 comentarii:

  1. Felicitari castigatorilor!
    Nu suntem chiar asa diabolice, pur si simplu nu ne plac surorile noastre. Motiv pentru care, cel putin in ceea ce ma priveste, oferta ramane valabila :)

    RăspundețiȘtergere