Urmareste-ma :)

Goodreads

2017 Reading Challenge

Mary has read 0 books toward her goal of 24 books.
hide

Follow Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin

GFC

duminică, 26 aprilie 2015

Vine


Am încercat să lupt cu umbra,
Să străbat marea sărată
Dar singurul lucru pe care l-am dus până la capăt...
A fost că am murit înecată.

Mi-a fost greu la început,
Voiam să ies la suprafață,
Dar aducându-mi aminte de mine,
Am zis să mă las pradă.

Mi-e greu.

Simt că nu mai rezist.

Sper la o nouă viață,
Una frumoasă, liniștită
Încărcată cu trandafiri sângerii.

Dar în momentul de față,
Mi se aduc doar flori maronii.

Vreau să mor de bucurie,
Nu din amăgiri și depresii,
Dar viața nu mă lasă
Să-mi duc sufletul până la capăt.

Viață, cu ce ți-am greșit?
Nu știu să-ți fii făcut vreun rău până acum...


2 comentarii: