Urmareste-ma :)

Goodreads

2017 Reading Challenge

Mary has read 0 books toward her goal of 24 books.
hide

Follow Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin

GFC

miercuri, 7 septembrie 2016

Pulberi suntem si vom fi


Daca m-as transforma intr-un pulbere de praf,
Ai fi in stare sa ma privesti?
Sa simti ceea ce simt eu
Si sa-mi soptesti pe rand, cuvinte parfumate

Parfumate cu praf.

Ai putea vreodata sa mi le spui?
Sa recunosti ca a fost ceva gresit inaintea noastra
Si sa plecam degraba in lumea ce ne-a parasit;
 Povestindu-mi in acelasi timp,
 cat de nepotriviti am fost in toti anii ce au trecut.

Te rog, spune-mi vorbe goale
Pe care le voi umple eu in cele din urma,
cu praf.

Fiindca in final,
Indiferent de schimbari si idealuri
Ce va ramane in urma noastra, 
Va fi mereu praful.

Pustiu este locul in care am fost odata,
pustiu vei fi mereu si tu.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu