Urmareste-ma :)

Goodreads

2017 Reading Challenge

Mary has read 0 books toward her goal of 24 books.
hide

Follow Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin

GFC

luni, 19 septembrie 2016

La răgaz în 3

Mare rece, mare desarta
Ma arunci in intuneric dintr-o data,
Si degeaba incerc sa ma ridic
Cand in fata nu imi mai apare nimic.

Lumina alba, lumina neagra
Ma alungi si tu in orbire
Cand tot ce imi doream,
Era iubire.

Iarba verde, iarba inalta
Te-ai uscat in pamant ca niciodata
Mi-am pus sperante nemarginite in tine
Incat nici cerul nu le mai tine minte.

Iarba verde, iarba mica
Te-a prins marea intr-o clipita
Si degraba te-am alungat
Cand din nefericire am aflat.

Cerul canta, cerul zbiara

Sa va mai dau din nou o sansa;

Si desi ma simt coplesita,

Mai bine asa, decat parasita.

Intre cele doua universuri ma aflu
Iar supararii mele i se depune praful,
Mi-am promis ca nu mai plantez
Dar uite-ma aici cu prenadez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu